Rommelmarkt
Zaterdag, 09. December 2017, 11:00am - 03:00pm
Hits : 1047
Contact Geert Mathijssen 0625103454

Geert Mathijssen, voorzitter van de commissie onderhoud, heeft het initiatief genomen voor een rommelmarkt op 9 december a.s..

De werkzolder boven ons clubhuis moet worden opgeruimd. Er liggen heel veel spullen - o.a. van het Pareltoernooi op de Lind, maar ook nog andere - die we niet meer (kunnen) gebruken. Op de rommelmarkt zullen eerst leden de mogelijkheid krijgen erop te bieden.

Indien ook leden nog zaken hebben die zij willen verkopen zijn ze van harte welkom. Aanmelden bij Geert Mathijssen (tel: 0625103454). Natuurlijk moet u zelf uw spullen aanvoeren en bent u wel verplicht om ervoor te zorgen dat uw wel of niet verkochte spullen na afloop zijn afgevoerd.

RommelM

Locatie PCO Moergestelseweg 34d Oisterwijk