Basiscursus Petanque

Petanque is een van de spelvormen van Jeu de Boule. Het lijkt veel op het spelletje dat we op de camping of op een straatveldje spelen. Maar petanque is ook een serieuze sport, die oefening vergt en ontwikkeling van vaardigheid en inzicht.

Niet iedereen hoeft wedstrijdbouler te worden, maar het geeft toch voldoening als je een redelijke beheersing van het spel en de regels kunt laten zien.

De basiscursus petanque biedt die mogelijkheid. De cursus wordt gegeven door onze enthousiaste en deskundige basistrainers Joke van Helvoort en Harrie de Brouwer op de fraaie banen van Petanqueclub Oisterwijk. Je leert in 6 lesochtenden (donderdags van 09:30 – 11:30) iets van de techniek, de tactiek en de regels. Ter bevestiging van uw deelname ontvangt u een certificaat.

De kosten bedragen voor niet leden € 30,-. Als u lid wordt, wordt dit bedrag afgetrokken van uw eerste contributie. Voor leden is deelname gratis.

Opgeven is mogelijk per e-mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of telefonisch bij Harrie (0620229677) of Joke (0637737111). Zij kunnen u ook informatie verstrekken

Cursus Datums:BIP

19 september