Pieter Broos Toernooi
Hits : 969
Contact De evenementencommissie

Het Pieter Broos toernooi

Walter en tante AnniePiter BroosHet Pieter Broostoernooi is een nieuw jaarlijks terugkerend toernooi voor leden.

Pieter Broos was een van die enthousiaste leden die oprecht genoot van zijn uitstapjes naar PCO. Zodanig dat hij bij testament een legaat toekende aan zijn geliefde club. Helaas is Pieter Broos op 93-jarige leeftijd al weer 3 jaar geleden overleden.

Met het geld dat hij de club naliet werd het terras voor het clubgebouw heringericht. Het nieuwe terras wordt tijdens het eerste Pieter Broostoernooi geopend en omgedoopt tot Pieter Broos Plein.

Het Pieter Broostoenooi kent ook een bijzondere formule die de kans op winst gelijker moet verdelen. Alle behaalde partijpunten worden bij elkaar opgeteld en verhoogd met de leeftijd van de betreffende deelnemer. De deelnemer met de hoogste score wint.

Het Pieter Broostoernooi wordt afgesloten met een gezamenlijke lunch.

Locatie PCO
Inschrijving gesloten