Pareltoernooi Oisterwijk
Zondag, 18. Augustus 2024, 10:00
Hits : 260

Als hoogtepunt in ons jubileumjaar (7de lustrum - 35 jarig bestaan) wordt het Pareltoernooi dit jaar voor het eerst sinds 2013 weer op de Lind geörganiseerd. U kunt voor dit evenement inschrijven via ONTIP (OnTip Inschrijfformulier).

Omdat niet iedereen bekend is met de procedure van inschrijving hierbij een kort overzicht:

De Parelontmoeting vindt plaats op de Lind in Oisterwijk.

De inschrijving begint om 08:30 uur. U moet zich melden bij de ingang van het mooie oude Raadhuis (onder de trap resp. het bordes) aan het einde van het trouwlaantje op de Lind.

Eerst wordt uw inschrijving gecontroleerd. Daarna loopt u door naar de kassa voor de afrekening (€15 resp. € 10 per team). Na betaling trekt u een enveloppe. Die bevat een loopbriefje in de kleur groen of roze afhankelijk van de pool (A,B,C, of D) waar u bent ingedeeld. Op dat kaartje vult u de naam van uzelf en van uw medespeler in en meldt zich dan bij de betreffende wedstrijdtafel voor de registratie. Alle te spelen wedstrijden staan op de kaart inclusief de baan waar u telkens verwacht wordt. Op de baan treft u uw tegenstander.

Om 09.45 uur vindt de opening plaats door de burgemeester van Oisterwijk. Na 4 ronden in de Parelontmoeting wordt de finale gespeeld tussen de winnaar van pool C en D. De prijsuitreiking vindt plaats na de finale van het hoofdtoernooi tussen de winnaars van pool A en B.

Na elke partij – er worden 4 resp. 5 ronden gespeeld – moet u zich samen met uw tegenstander melden bij de wedstrijdtafel van uw pool voor het doorgeven van de uitslag. Uw volgende partij kan beginnen zodra de aangewezen baan vrij is en de tegenstander beschikbaar.

U moet zelf voor boules zorgen.

Zoals overal zijn er ook in Oisterwijk parkeerproblemen. Om u op weg te helpen sturen we u een overzichtskaartje van alle parkeerplaatsen rond het Centrum. Op de Lind kan natuurlijk niet geparkeerd worden. De getoonde parkeerplaatsen zijn niet meer dan 5 á 10 minuten lopen van het centrum.

Op het kaartje is sprake van betaald parkeren. Gelukkig is dat niet het geval. Op zondag zijn alle parkeerplaatsen vrij.

Wij zien uit naar uw komst,

Parkeren

Locatie De Lind Oisterwijk